Casele de parfumuri Issey Miyake, Guy Laroche si Guepard sunt foarte indragite in zilele noastre, insa cum au aparut acestea? In continuare vei afla tot ce trebuie sa stii despre acestea -cand au aparut, care sunt fondatorii, prin ce dificultati au trecut dar si care sunt principalele arome.

Parfumurile de la Issey Miyake

casa de parfumuri Issey Miyake

S-a nascut In Hiroshima, In anul 1938. La 10 ani suferea de osteomielita, boala recidivand la maturi­tate. Dupa studiile In arte grafice la Tama Art University din Tokyo, se decide sa urmeze si cursuri de design vestimentar, In Franta. La Inceput, lucreaza pentru casele Guy Laroche si Givenchy, apoi, In 1970, Isi deschide propriul studio de design In Tokyo, unde experimenteaza variate tehnici si stiluri, In cea mai prodigioasa forma.

Aici lucreaza cu materiale naturale superbe si chiar creeaza costume. Designul sau evolueaza permanent si schimba in permanenta liniile si formele hainelor. Stilul lui se apropie de arta si este prezentat in expozitii precum cea a Fundaliei Cartier pentru Arta Contemporana, in anul 2004.

Pasiunea pentru perfectiune si linii rafinate s-a remarcat si cand a fost vorba de parfumuri. Sticlele parfumurilor Miyake sunt adevarate declaratii de geometrie pura, caracteristice si inconfundabile.

In 1994 lanseaza L’Eau d’lssey, un amestec rafinat de note acvatice, ramas ca punct de referinta de top in aceasta categorie de parfumuri. Anul 1998 este cel al parfumului Le Feu D’lssey, un parfum oriental-Iemnos elegant, femeia care-l poarta fiind incantata de note Ie florilor exotice amestecate cu coriandru si lemn pretios.

Daca esti interesata, uite un review sincer la parfumul L’eau Dissey de la Issey Miyake

Barbatilor Ie-au fost dedicate apoi L’Eau d’lssey Homme si, in 2005, L’Eau Bleue d’lssey pour Homme, noua poveste minu­nata acvatica, inspirata din amestecul notelor de mandarina, lamaita, anason, trandafir de mai, ghimbir, paciuli, san­tal si mosc.

Casa de parfumuri Guy Laroche

casa de parfumuri guy laroche

„Vreau sa adaptez produsele mele de haute couture la cerintele vietii moderne: rochii schic, dar simple”. Sub aceasta deviza si-a deschis Guy Laroche propria casa de moda, in 1957, hotararea luand-o in urma unei calatorii in SUA.

Avea pe atunci 36 de ani si era hotarat sa creeze o bresa in academismul postbelic. S-a impus rapid, atat prin creatiile haute couture, cat, mai ales, prin colectiile pret-a-porter. Femeile au fost primele beneficiare. Iar ea nu se rezuma doar la creatii din domeniul modei – 0 rochie sau un costum trebuie musai completate cu accesorii pe masura.

Expansiunea s-a con­cretizat prin deschiderea a numeroase buticuri, in intreaga lume, marca Laroche propunand publicului si creatii de parfumerie, marochinarie si ceasuri. Asa se face ca, in 1966 a aparut primul parfum al casei Guy Laroche – Fidji.

Succesul a fost enorm succes, Fidji fiind considerat si astazi unul dintre marile clasice, un parfum rara varsta, mereu actual. Despre alegerea denumirii lui, sloganul lansat in campania de publicitate este cat se poate de explicit: „Femeia este 0 insula – Fidji este parfumul ei!” Fidji a fost primul produs al marketingului francez. Ideea campaniei de lansare le-a venit pe cand se aflau la Club Mediterranee din Agadir, acolo unde conducatorii firmei isi petreceau vacanta.

Care era pe atunci cel mai frumos vis? Sa descoperi 0 insula mica si paradisiaca! Aceasta a fost ideea sloganului care a facut epoca si a facut din parfumul Fidji un nume cu 0 notorietate mai mare decat cea a casei Laroche.

Dar Fidji nu este singurul parfum feminin celebru al casei Laroche – el a fost ur­mat de j’ai Ose, in 1977.

Barbatii au avut ceva de asteptat, pana in 1982, cand a aparut Drakkar Nair. Inca 0 data Guy Laroche a fost un deschizator de drumuri: par­fumul Drakkar Nair a marcat o piatra de hotar in domeniul parfumeriei masculine. „Blanda violenta a unui parfum bar­batesc” – acesta a fost sloganul lansarii lui. Drakkar Nair a fost parfumul masculin numarul 1 mondial timp de peste 10 ani.

Este un fenomen in parfumerie: de exemplu, statisticile au aratat ca un american din doi I-a folosit cel putin 0 data. Primele note de lamaie si mandarine, lasa locul notelor de mijloc alcatuite din corian­dru si ghimbir, urmate de cedru, lavanda si vetiver. Drakkar Nair a ramas, la randul lui, un parfum clasic, fiind si astazi intre primele 10 parfumuri masculine preferate de europeni.

Casa de parfumuri Guepard

Miss Guepard parfum

Acest nume, care si-a castigat 0 binemeritata faima, dateaza din 1967, cand doamna Peltier, din fermecatorul oras elvetian Lucerna, I-a rezervat pentru 0 firma pro­ducatoare de ceasuri si bijuterii. Ulterior, brand-ul a devenit celebru in domeniul ceasornicariei de lux.

In 1981, Guepard si-a extins activi­tatea, intrand pe piata produselor din piele, a esarfelor si cravatelor, cu aceeasi preocupare pentru cali­tate, devenita traditionala pentru Guepard, ca si perfectiunea fiecarui detaliu si dragostea pen­tru frumos. Dar clientii fideli au considerat ca mai trebuia si altceva. si asa se face ca, in 1996, Guepard a intrat si pe piata parfumurilor.

Parfumul puternic, dar toto­data subtil, purtand marca Guepard isi onoreaza cumparatorul prezentandu-se in sticlute invesmantate in aur ai smaralde, ca 0 conti­nuare a frumusetii unice a bijuteriilor Guepard. Este, fara doar si poate, un produs adresat consumatorilor rafi­nati, din clasele inalte, care stiu sa aprecieze calitatea ve­ritabila si perfeqiunea.

Linia Guepard trebuie cunos­cuta in totalitatea sa. In timp ce fiecare dintre elementele care 0 compun reprezinta 0 melodie frumoasa in sine, ansamblul constituie 0 simfonie a perfeqiunii, calitatii si stilului,
care captiveaza si subjuga con­sumatorul, creand 0 relatie de fidelitate de lunga durata.

Ambalajul este un simbol al sobri­etatii luxoase, un veritabil obiect de coleqie. Reteaua fina care infasoara flaconul este ca 0 bijuterie, care pastreaza delicatele miresme in adan­cuI sau, protejandu-Ie de lumea cruda de afara.

Fiecare posesor al unui parfum Guepard poate fi mandru de a avea cea mai pretioasa sticluta de parfum din lume, creata in spiritul elegantei si al exclusivitatii.

Dupa primele efluvii florale, de geranium si mandarine, notele centrale ale parfumului Guepard apartin esentelor din Cipru: scor­tisoara, coriandru, musetel, ghimbir si floare de portocal. In fine, notele de fond sunt dedicate esentelor lemnoase de origine orientala: paciuli, ambra si vanilie.

Miss Guepard este un parfum sofisticat, dar care se potriveste perfect si cu tinerele moderne, prin natura lui sarbatoreasca, menita sa-l individua­lizeze. Ambalajul este completat de 0 minunata esarfa de matase, imprimata cu diferite flori stacojii. Notele sale de varf sunt dominate de acordurile proaspete si fructate ale mandarinei verzi, lamaii si perei. Un elegant buchet floral compus din narcise, iasomie, trandafiri, ylang-ylang, galbenele si tuberoze este acompaniat in notele centrale de un cocteil de fructe.